Ermelo G - Huizen G

Afgelopen zaterdag speelden onze G-kanjers een zaalwedstrijd in en tegen Ermelo. We speelden direct na hun senioren-1 en het merendeel van het aanwezige publiek bleef ook voor onze wedstrijd aanwezig, wat een sfeervol resultaat opleverde.

Ook plaatselijke pers was aanwezig (met fotoapparaat, in ga daar nog achteraan). We hadden een 'tactische' opstelling van ons G-team gemaakt (wegens 2 'lastige' dames bij de tegenstanders) en het begin verliep van beide kanten erg nerveus. Zou onze ‘tactiek'  lukken?

In ieder geval liep het bij de tegenstander niet zo lekker (zeker de eerste helft) en bij ons steeds beter. De ruststand was 0-3 en na een in vele opzichten uitbundige 2e helft met leuke acties van beide kanten bepaalden wij de eindstand op 4-11.

Grootse winnaar voor alle spelers was weer het PLEZIER met de KORFBALSPORT, waarbij een ieder zich volledig inzette naar eigen kunnen!  BRAVO!!!