20 april
Huizen F2 - Rohda F2
Atlantis F2 - Huizen F3

Verenigingsnieuws

Hieronder beschrijft het bestuur weer wat de laatste maanden plaats heeft gevonden in de vereniging en waar het bestuur zich onder andere mee heeft bezig gehouden.

Nieuwe seizoen en jeugdtrainers

De Technische commissie is heel druk geweest om alles in orde te krijgen voor het nieuwe seizoen. Teamindelingen, trainers, trainingstijden, bondsopgaven. Het is elk jaar weer een hele puzzel om alles rond te krijgen. Het is voor het grootste deel weer gelukt.

Helaas blijkt het elk jaar weer moeilijker om voldoende jeugdtrainers en coaches te vinden. Deze vrijwilligers zijn onmisbaar voor onze vereniging. Heb je interesse en team te trainen of coachen, meld je dan aan via tc@kvhuizen.nl.

Kampioenen

De tweede helft veld zag een aantal teams kampioen worden. Dit waren de D2, C1, B1 en S4. Gefeliciteerd!
S1 en S2 handhaafde zich in de (reserve) derde klasse en dus kan van een sportief succesvol einde van het seizoen gesproken worden.

Kamp

Het traditionele Hemelvaartskamp was een groot succes, met dank aan de organisatie en de leiders.

Kunstgrasveld

We hebben een ontwerp voor aanpassingen aan ons kunstgrasveld ingediend bij de gemeente. In 2022 wordt het veld waarschijnlijk vervangen. Voor die tijd gaan we in overleg met de gemeente bekijken wat mogelijk is.

Beheer De Meent

De gemeente heeft besloten dat het beheer van de sportaccommodaties in Huizen, waaronder sporthal De Meent, per medio 2020 veranderd. Een joint venture van de gemeente en SRO zal de exploitatie op zich nemen. Het bestuur heeft overleg gevoerd met de gemeente over onze wensen rond het gebruik van De Meent.

Sfeer

Onze nieuwe hoofdtrainster Brenda Voortman gaf in het magazine aan dat ze meer sfeer (en publiek) wil bij thuiswedstrijden. Dat vinden wij natuurlijk een goed streven. Als er leden of supporters zijn die een sfeercommissie willen starten, horen we dat graag.

Materiaalhok

De omgang met materiaal en de staat van het materiaalhok blijven een grote zorg. Dit zorgt voor een onveilige en rommelig materiaalhok, met kans op ongelukken. Ook zullen de kosten voor nieuw materiaal stijgen, omdat meer materiaal kwijtraakt of kapot gaat.
Trainers, spelers en ouders moeten zich beter bewust worden van de materiaalregels en deze ook gaan toepassen.

Bestuurskamer

Een nieuwe kast en vloer zijn geplaatst in de bestuurskamer na de waterschade van afgelopen zomer. Over de kosten hiervan zijn afspraken gemaakt met OptiSport (beheerder Meent).

Rabobank Clubkascampagne

Deze actie van de Rabobank leverde de KVH €866,41 op. We bedanken iedereen die op ons heeft gestemd.

Fun-4-Everyone toernooi

Het tweede Fun-4-Everyone toernooi leek bijna niet door te kunnen gaan door te weinig deelnemers. Maar uiteindelijk lukte het toch om voldoende deelnemers te krijgen. Het toernooi was een groot succes.

Einddag

Het seizoen is afgesloten met een geslaagde einddag. De KVH-in-Actie werd verrast door een onverwacht groot aantal deelnemers aan de BBQ, maar uiteindelijk was het een zeer geslaagde dag!

Wij wensen iedereen een fijne zomervakantie toe. Rust goed uit, hou je conditie op peil, oefen op de gehuurde korven. En we zien elkaar weer in september.