Huisregels KV Huizen

Het nieuwe seizoen is gestart en daarom graag aandacht voor de huisregels (zie hieronder, via Lees meer) die we kennen. Regels die weliswaar vanzelfsprekend zijn, maar toch ook steeds herhaald moeten worden. Dit om er met elkaar voor te zorgen dat we een veilige leefomgeving hebben waarin iedereen zich prettig voelt!  Spreek elkaar er dus ook op aan. Het lijkt een hele opsomming, maar het is zo simpel om ons er met elkaar aan te houden.

Het complete overzicht aan huisregels staat hier.

Veilig Sportklimaat

We gaan respectvol en netjes met elkaar om, dus geen gevloek en ander onacceptabel grensoverschrijdend gedrag richting elkaar, scheidsrechters, tegenstanders, publiek en medespelers.
Is er sprake van ongewenst gedrag of een onveilige situatie en je wilt hier graag over praten dan kun je contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon. (zie ook hier).

Kantine / consumpties

Er zijn schenktijden opgesteld voor alcohol, deze liggen achter de bar. Er wordt nooit alcohol geschonken aan personen onder de 18 jaar. Bij twijfel vraag de leeftijd altijd na (er komen ter controle mystery guests langs en de boetes zijn hoog!). Er mag geen glaswerk/servies op en rond het (kunst)grasveld en op de tribune.

Sta je achter de bar, ook dan mag je geen alcohol drinken.

Iedereen die kantinedienst draait en alcohol schenkt moet hiervoor een certificaat gehaald hebben. Heb je deze nog niet, stuur een mail naar algemenezaken@kvhuizen.nl.

Roken

Er mag in het clubgebouw en op en rond het (kunst)grasveld niet gerookt worden. De gehele sportaccommodatie, inclusief het terras en de fietsenstalling is rookvrij.

Kleedkamer

Graag je sporttas na het omkleden in de gang op de rekken zetten zodat anderen ook de ruimte hebben en houd de kleedkamer met elkaar netjes! Het laatste team die gebruik maakt van de kleedkamer zorgt dat het afval in de afvalbak ligt en de vloer aangeveegd is.

Dugout en zaal.

De dug-outs op het veld  zijn alleen voor (reserve)spelers en coaches. Publiek dient achter de reclameborden plaat te nemen.

Tijdens het zaalseizoen is toegang tot de zaal alleen voor spelers/reserves, coaches, scheidsrechters en zaalcommissaris. Publiek dient op de tribune plaats te nemen.

Materiaal

We zijn met zijn allen verantwoordelijk voor het materiaal. Zorg er voor dat materiaal na een training / wedstrijd wordt opgeruimd op de juiste plaats in het materiaalhok. Ga er niet zo maar vanuit dat een ander team het materiaal wel overneemt, maar vraag dat even na. Zorg dat alle ballen die gebruikt worden bij het inschieten na afloop weer in de thuis-dugout (op het veld) op bij de zaalcommissaris (in de zaal) worden neergelegd.
Ga ook veilig met het materiaal om; laat jonge jeugd geen zwaar materiaal tillen en zorg dat er altijd begeleiding is in het materiaalhok.