23 maart
Furore D2 - Huizen D2

Iedereen wil korfballen…

Maar dan moeten er wel scheidsrechters zijn. Het programma voor het veld is gepubliceerd, dus aan de slag met het rooster voor de scheidsrechters. Door Corona is de scheidsrechterscommissie de scherpte ook even verloren. Weliswaar niet door Corona, maar het scheidsrechterskorps is wat geslonken en dan zien we bij het maken van het rooster dat de huidige scheidsrechters vaak nog coachen of zelf spelen.
Kortom iedereen is tegelijk op pad. Maar uiteindelijk kan iedereen pas spelen als er scheidsrechters zijn. Dus heb je tijd op zaterdag, we zoeken scheidsrechters. We zorgen er voor dat je bij de eerste wedstrijden begeleid zult worden! Dus geen zorgen, je wordt geholpen en fluiten is niet spannend, maar leuk!

Heb je vragen of wil je iets weten. Neem dan contact op met Peter, Rick of Hendrik