Zomeravondkorfbal

De laatste wedstrijden zijn gespeeld en ook de einddag zit er op. We hebben dit jaar laat vakantie wat zou betekenen 8 weken zonder korfbal!? Dat kan toch niet waar zijn dus daar gaan we wat aan doen!
We starten op donderdag 29 juni met zomeravond korfbal! Deze ontspannende korfbalavonden worden georganiseerd voor de jeugd en senioren op vier donderdagen, namelijk 29 juni, 6 en 13 juli.

Voor de jeugd F t/m B is er inloop vanaf 18.00u en kan je lekker gaan schieten, strafworpen nemen, doorloopballen of wat dan ook. Wil je mee doen met een wedstrijdje, dat kan ook. Dat moet je er om 18.30 uur zijn, dan worden de teams gemaakt! We kijken per avond naar een goede verdeling, gemixt of op leeftijd.
Om 19.15u is het afgelopen. Alle spelers van de F t/m B zijn welkom! Er is begeleiding aanwezig.

De senioren en A junioren zijn op deze avonden welkom vanaf 20.00u. Na een korte warming-up worden er vanaf 20.15uur partijtjes gespeeld. Er zullen gemixte teams worden gemaakt. De avond eindigt dan rond 21.00u met gezelligheid in de avondzon!