Huizen F1 is zaalkampioen

Zaterdag 9 maart om 10 uur was het dan zo ver: de kampioenswedstrijd van Huizen F1. Alle kinderen hadden hun haren geel en groen geverfd en de tribune zat bomvol met allemaal supporters, speciaal voor ons! We waren best wel zenuwachtig.

En dat was in de wedstrijd ook wel een beetje te merken. We kwamen tegen het jongetjesteam van SGV F1 al snel achter met 0-1, maar gelukkig maakte Lyanne met een mooie actie 1-1. En toen vlak voor rust Anna ook nog 2-1 scoorde, voelden we dat het goed zou komen!

Vlak na de rust scoorde Anna ook de 3-1, maar hierna misten we heel veel kansen. En toen SGV vanuit het niets de 3-2 scoorde, werd het toch nog even spannend, maar gelukkig veranderde er niets meer in de uitslag  en wonnen we ook de elfde wedstrijd achter elkaar! Gefeliciteerd Wout, Lyanne, Sara, Annelinde, Floortje, Esmee en Anna. Jullie hebben het kampioenschap dik verdiend en we zijn dan ook erg trots op jullie!