Opbrengst Grote Club Actie 2013 uitgereikt

Op dinsdag 10 december werden de prijzen uitgereikt aan verenigingen die loten hadden verkocht. Namens de KVH was Wim Van As aanwezig, hij heeft de cheque t.w.v. €1213,83 in ontvangst genomen. Dit bedrag hebben de verkopers bij elkaar gelopen, waar voor een hartelijk dank aan hun wel op zijn plaats is. En natuurlijk ook aan u die de loten kocht.

Verder werd er nog een extra prijs uitgereikt en deze viel ten gunste van de KVH. Wat dat inhoud is ook voor nog een verrassing. We horen weldra meer.

Heeft u loten gekocht en nog niet gekeken of u iets gewonnen heeft, kijk dan hier. Uw lotnummer kunt u terugvinden bij de afschrijving van het bedrag van de GCA op uw bankrekening of via Internetbankieren.