KVH kiest voor uitbreiding kunstgras

Maandag 16 mei heeft de Buitengewone Algemene Vergadering van de KVH vrijwel unaniem besloten voor uitbreiding van het huidige kunstgrasveld (bekijk hieronder, via Lees meer de tekening van de toekomstige situatie). Na een lange periode van overleg met de Gemeente Huizen en het Erfgooierscollege moest besloten worden een voorstel herindeling en contributie 2023 al dan niet te accepteren. Het bestuur gaf een toelichting op de historie, bedoeld overleg en de financiële gevolgen van wel of geen uitbreiding van het kunstgras. Na beantwoording van veel vragen besloot de vergadering dus het voorstel te accepteren. Vanaf nu breekt een periode van overleg aan over het pakket van eisen, de aanbesteding en daarna de concrete uitvoering die gepland staat voor het vroege voorjaar van 2023.