Nieuws uit de Bestuurskamer

Nieuws uit de bestuurskamer - 15 februari

ImageHieronder een nieuwe "Nieuws uit de Bestuurskamer".

De eerste van 2012

Waar over is de afgelopen twee bestuursvergaderingen over gesproken.

Het scorebord gaat er nu echt komen, want deze is besteld. De plaats van het scorebord zal zijn tussen de twee dug-outs. Financiering is rond, alleen dan komen er toch nog onverwachte kosten. Er moet stroom komen. En de reclame borden moeten worden verhangen.

17 maart zal er een rommelmarkt worden gehouden. De organisatie is ook weer in gang gezet. Wil je helpen, geef je op bij Wim.

Zoals bekend zal Bas de Jong de nieuwe hoofdtrainer worden. Voor het 2e wordt de trainer coach Marion van os Daarbij zijn er vergaande onderhandelingen voor een trainer voor senioren 3.

De afgelopen periode hebben de beide TC’s onder redelijk hoge personele druk gestaan. Gelukkig lijkt daar nu enige verandering in te komen.

In het kader van ledenwerving en behoud, is er een enquête gestuurd naar alle leden die hebben opgezegd vanaf 1-1-2010. In de hoop daar nuttige informatie uit te krijgen. De afspraak nu is als er iemand opzegt direct een exit formulier zal worden toegestuurd. In het kader van de promotie van het korfbal zullen we aanwezig zijn bij een sportactiviteit van de BSO (buitenschoolse opvang) op 3 mei.

Ook dit jaar willen we weer gaan collecteren voor Jantje Beton. De helft van de opbrengst zal voor de vereniging zijn en het zal ten goede komen aan
het kamp.

Vanaf 1 april gaan we starten met een unieke kras actie.

Er is een unieke actie gestart voor het werven van sponsors. Op 10 mei zal er een grote sponsoravond worden georganiseerd.

Op zaterdag 2 juni zal het provinciaal schoolkorfbal toernooi in Huizen worden gehouden. Een groot evenement, waarbij we heel veel hulp kunnen gebruiken.

De bezetting van alle commissies zullen tegen het licht worden gehouden in het kader van de juiste persoon in de juiste commissie.

Ik denk dat je gerust kunt zeggen dat we momenteel volop in beweging zijn. Als bestuur zijn we ontzettend blij met de actie: “het juiste KVH gevoel” en we hopen dat iedereen daar op zijn of haar manier een steentje aan wil bijdragen.