Nieuws uit de Bestuurskamer

Nieuw uit de Bestuurskamer: 24 oktober

Hieronder een nieuwe Nieuws uit de Bestuurskamer

Het is al weer even geleden dat er nieuws uit de bestuurskamer kwam
Dus de hoogste tijd.

Al het nieuws rondom het nieuwe tenue heeft u kunnen volgen via de website.
Als bestuur hebben we echt machteloos gestaan, erg frustrerend.
We hadden het graag anders gewild.

Ondertussen zijn alle selectie teams wel voorzien van shirtsponsor en kunnen zij voorlopig in de afgekeurde nieuwe shirts wel hun wedstrijden spelen.
Het bestuur is wel trots dat voor het eerst in de historie van de KVH dit resultaat is bereikt.
De verantwoordelijkheid in de omgang met sponsorshirts, sponsorpakken en al het andere in bruikleen gegeven materiaal ligt wel bij de spelers.
Er is dan ook een contract opgesteld dat iedereen (spelers en voor de jongere teams de ouders)
waarin iedereen zich garant stelt om op een verantwoorde manier hier mee om te gaan.
De S&C commissie is bereid gevonden om hiermee aan de slag te gaan.

Nu ik het toch over verantwoord omgaan met het materiaal heb.
Het baart het bestuur zorgen hoe het materiaal (korven, standaards en lijnen) terug geplaatst wordt in het materiaal hok.
Dit heeft er toe geleid dat we ons genoodzaakt zien om huisregels binnen de vereniging op te stellen.
Deze zullen spoedig op de site geplaatst worden.

Uiteraard is er uitvoerig stil gestaan bij de “rode draad”, opgesteld door de TC jeugd.

De vele opzeggingen (en vaak ook late opzeggingen) is een zorg.
In het huishoudelijk reglement zijn we hier duidelijk in.
Ben je te laat met opzeggen, dan zijn we genoodzaakt om de contributie tot het einde van het seizoen te innen.
Wel zullen we om frustraties bij TC en de gedupeerde teams te voorkomen eerder moeten zijn met de communicatie rondom de teamindeling en de consequenties van opzeggen.

We zijn een onderzoek gestart naar de re-styling van de kantine, het doel hiervan is of het te realiseren is om de kantine gezelliger te maken.

Uiteraard stond in de laatste vergadering de jaarvergadering centraal.